Способи доставки:

  • Новою поштою на відділення у Вашому місті. За тарифами перевізника.
  • Кур`єрська доставка Україною "До дверей" кур`єром Нової пошти. За тарифами кур`єрської служби

 

Враховуйте, будь-ласка, що відправлення на відділенні Нової пошти зберігається 5 днів. 

 

! У звʼязку з обмеженим електропостачанням та великим навантаженням по новорічному сезону, відправки можуть затримуватися. Ми робимо все можливе, щоб відправляти замовлення якнайшвидше. По можливості плануйте, будь-ласка, замовлення завчасно. 

 

Способи оплати:

 

  • Наложений платіж на Новій пошті (враховуйте комісію перевізника 2% від суми + 25 грн). Товари відправляються по предоплаті 200 грн (у нас крихкий товар, тому ми витрачаємо багато часу та пакувальних матеріалів для того, щоб замовлення доїхало цілим та неушкодженим, тому ми відправляємо по мінімальній передплаті). Замовлення на суму від 10000 грн відправляються по предоплаті 500 грн. 

 

  • Онлайн-оплата банківською картою через систему WayForPay без комісії для покупця у разі успішної покупки

 

  • Оплата по реквізитам на IBAN (в додатку банку розділ Платежі). Обовʼязково, перед оплатою на  IBAN уточнюйте наявність товару!

Реквізити на оплату: 

 IBAN UA343052990000026003045016996

ФОП Чернишева А.А.
ЄРПОУ 3272719549

Приват банк
В призначенні платежу вказуйте, будь-ласка, номер замовлення.

 

Обовʼязково перевіряйте замовлення при отриманні. У разі пошкодження цілісності товару, зафіксуйте це на Новій пошті та повідомте нам. Ми надішлемо товар на заміну. 

 

Претензії по цілісності товару після його отримання, не приймаються.

 

Якщо Ви отримуєте посилку в поштоматі, перевірте її якомога швидше. У разі виявлення пошкоджень - зверніться до найближчого відділення Нової пошти та зафіксуйте пошкодження. Претензії по цілісності приймаються тільки після відповідної фіксації у відділенні перевізника. 

 

В залежності від специфіки та габаритів товару, магазин залишає за собою право попросити часткову предоплату. 

Предоплата здійснюється за послуги бронювання та підготовки замовлення до відправки (бронювання товару на складі магазину, або на складі постачальника, викуп товару на складі постачальника, переміщення товару для відправки, пакування, тощо). Бронювання товару здійснюється одразу після внесення покупцем предоплати.

У разі успішної покупки товару, предоплата входить у вартість замовлення та відмінусовується від суми товарно-транспортної накладної перевізника.

Предоплата повертається покупцю, якщо магазин не здійснив вчасну відправку замовлення (у терміни, вказані при обробці замовлення плюс 2 робочі дні, - так як магазин працює в умовах воєнного стану та повітряних тривог) або замовлення надійшло пошкоджене чи з дефектами, - підтвердженням цього є фотофіксація товару безпосередньо при отриманні у перевізника. У таких випадках протягом 2 робочих днів предоплата у повному обсязі повертається покупцю.

У разі, якщо покупець скасовує замовлення з будь-яких причин, окрім причин, вказаних вище, предоплата не повертається.

Будь-ласка, обовʼязково оглядайте замовлення під час отримання.